Tasty Tokyo: the first food trip


"It's impossible for any cook, any chef, to visit japan, be exposed to the positively fetishistic appreciation of ingredients, the perfectionist approach to technique, the mind-boggling sheer volume and variety of good stuff to eat without being changed, forever. You leave Japan a better cook, or you give up cooking altogether. Japan tends to focus the mind in wonderful new ways." 
- Anthony Bourdain


Bron: www.vacationadvice101.com


Jawel, je leest het goed, het is tijd voor de eerste food trip!

Ik ga naar Tokyo!

Vanaf morgen, een hele week in Tokyo. *insert girly screams*

Ik ben echt super, super excited. I am fully prepared to have my mind blown.

Helaas heb ik geen tijd om al m'n voorbereidingen te beschrijven nu en te vertellen wat ik allemaal ga doen, dat komt z.s.m. maar hier alvast een tipje van de sluier: ik heb 6,5 uur aan cooking shows gekeken en een kaart volgeplakt met post-its ter voorbereiding van deze trip en ik ga onder andere naar het Robot Restaurant in Shinjuku (voor de BEST. SHOW. EVER.) en de beroemde Wagyu Beef eten.

Verwacht updates, vlogs, reviews, tips en alles waarvan ik zin heb om het te posten.

Nu snel weer inpakken en de laatste voorbereidingen treffen.

*kawaii~!!*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten