Tasty Tokyo: The New Series!



Het is nu een week sinds de Tokyo trip en het was echt een geweldige ervaring(what a trip!). Japan is een mooi land en Tokyo is een leuke stad; enorm, echt, echt, ENORM, de mensen zijn super vriendelijk en het eten is out of this world. Ik ben nog nooit in Tokyo of in Japan geweest dus de hele reis zal vol met nieuwe ervaringen. 

Máár… toch vooral eten. 

Ik heb de wat van de lekkerste dingen uit m'n hele leven gegeten in Tokyo. Ik heb in restaurants gegeten waar sushi is verheven tot een kunstvorm, een hoop nieuwe dingen gegeten, veel gegeten en bijna gekotst (wat géén nieuwe ervaring voor me is), dingen gegeten waarvan ik geen flauw idee had wat het was (en nog steeds niet eigenlijk), cultuur gesnoven en dé vetste show OOIT gezien. Dat is een beetje de trip in een notendop. Ik heb al een paar dingen verteld in de talloze en uiterst informatieve vlogs (ha!) maar ik heb nog zat materiaal over. Dus ik heb even nagedacht over hoe ik dat wil doen en ben op het volgende gekomen.

WELKOM BIJ DE TOKYO SERIES

Yup, de komende paar weken zal ik, in kleine delen, de hele trip laten zien, door middel van foto's, tekst en film, in de nieuwe serie op deze blog: de Tokyo Tour Series. Of Tokyo Diaries. Of Tasty Tokyo Tour Diaries Series. Of iets dergelijks.

Aankomende week het eerste deel: De Reden Dat Ik Naar Tokyo Ging. (ofwel: DRDINTG)


Tot die tijd een paar foto’s:

Traditional Japanese: Takoyaki (octopus in deeg) van Gindaco

Foto van de extreem over-the-top AWESOME show van het Robot Restaurant

Tonijn in Tsukiji Fish Market

Chutoro sushi (medium fatty tuna) van Sushi Kanesaka

Naomichi Yasuda van Sushi Bar Yasuda en z'n guns

Geen opmerkingen:

Een reactie posten